Stożek - Cieślar - Soszów

Dziś wyczekiwana pogoda dopisała - wyruszyliśmy z zapałem - w góry! Rano było pięknie, potem trochę chmur i wiatru ale ... pogoda się utrzymała do końca. Jak mogło nie być pięknie?

Ja co prawda wróciłam leciutko poturbowana, jako, że zaliczyłam wywrotkę na zjeździe z Soszowa ale ... koniec końców wyjazd bardzo udany. Zadrapania się wyleczą, a niedługo znów ruszymy w góry. :)

Takie spostrzeżenie ...
10 września, a w górach choć temperatury już jesienne, to jednak nadal zielono.

Ludzi sporo, bo przecież kiedy jest pogoda, ludzi ciągnie w góry.

Trasa: trudna (rower górski)
Długość: 51 km

Trasa: Harbutowice - Wisła - Łabajów - Stożek - Cieślar - Soszów - Jawornik - Harbutowice

A oto fotorelacja



Łabajów - wiadukt
W tym roku wielokrotnie tu byłam ale za każdym razem w nieco inną stronę mnie zaprowadziły drogi


Łabajów 



Wyciąg na Stożek



Z STożka na okolicę





Z Cieślara




z Soszowa 




i jeszcze kilka foteczek z innego aparatu :))







Komentarze